loading

Veel gestelde vragen

  • 1. Hoe werkt de betaling?
    De betaling gebeurt bij afhaling of bij levering. Nadat u de bestelling hebt ingegeven ziet u een indicatie van het bedrag. Veel van onze producten worden afgewogen om de prijs te bepalen. De exacte prijs is dus geweten wanneer de bestelling klaarstaat.

    Bij levering kan u contant of met de kaart betalen.

  • 2. Kan altijd alles besteld worden?
    Ja en Neen, Onze webshop is zeer uitgebreid. Ons artikel is dan ook zeer variƫrend. Sommige zaken hebben we standaard, andere moeten gemaakt worden, nog andere moeten we bestellen. We kunnen onmogelijk een stock bijhouden en linken aan de webshop. Eens de bestelling bij ons binnenkomt wordt die overlopen. Artikelen die niet haalbaar zijn worden dan aangegeven. Hou in gedachten, hoe vroeger je iets besteld hoe meer kans dat we alles kunnen bereiden. 2 dagen en meer vooraf is super, 1 dag vooraf is haalbaar en de dag zelf kan voor tekorten zorgen.

  • 3. Hoe weet ik dat mijn bestelartikelen voorradig of zijn?
    Niet. We kunnen onmogelijk een stock bijhouden en linken aan de webshop. Eens de bestelling bij ons binnenkomt doen we een check. U ontvangt een mail met de bevestiging of er wordt aangegeven wat niet kan.

  • 4. Krijg ik bevestiging van mijn bestelling?
    Ja, Eerst krijgt u een automatische mail met overzicht van de bestelling. Eens wij de bestelling hebben gecheckt op mogelijkheid en voorraad, krijgt u een bevestiging van de bestelling.

  • 5. Hoe werkt de levering aan huis?
    Tijdens het bestellen van uw producten kan u kiezen wanneer u het liefst heeft dat wij de bestelling bezorgen. Kort voor de levering zullen wij u telefonisch contacteren wanneer u ons mag verwachten en wat het exacte bedrag van uw bestelde producten is.

Winkelmandje